poniedziałek, 13 stycznia 2014

Wesele w grudniu nie jest moim zdaniem kłopotem, bo wymyśliłam sobie cudowne bolerko z futra.

Moje szczęście nie ma końca! Coraz szybciej nadciąga data mojego ślubu, właśnie dlatego jestem strasznie podekscytowana. Jestem przekonana, że to będzie niezapomniane wydarzenie i, chociaż zdecydowaliśmy się pobrać w połowie stycznia, chę wyglądać perfekcyjnie. W związku z tym nastawiłam się na kupno eleganckiego futrzanego bolerka. Jestem przekonana, że takie bolerko ładnie się prezentuje oraz efektywnie osłania przed zimnem. Całe szczęście, że niedawno znalazłam stronę internetową, na której udało mi się zobaczyć bardzo duży wybór różnych weselnych dodatków: http://www.slub-market.pl/sklep,3,okrycia-slubne. Foto: Fantazja s.c. Ślubmarket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz