poniedziałek, 16 grudnia 2013

Fryzurowe problemy.

Moja ostatnia wizyta w zakładzie fryzjerskim była absolutną klapą. Oprócz tego, że nie jestem usatysfakcjonowana, to zapłaciłam za tą wizytę o wiele więcej, niż planowałam. Czy Wam również zdarzyło się, że po farbowaniu wyszło, że kosztuje to sporo więcej niż w podanym cenniku, bo np. Wasze włosy są długie, a w cenniku podana jest kwota za ufarbowanie krótkich włosów? Dokładnie taka sytuacja przydarzyła się mi. Znalazłam niedawno tzw. e-koszyk na stronie jakiegoś zakładu fryzjerskiego. To bardzo dobre rozwiązanie – wszystko jest proste i czytelne, kwota zostaje określona na podstawie danych o długości naszych włosów i tego, jakich usług chcemy, co pozwala nam zaoszczędzić i trochę pieniędzy oraz nerwy. Więcej na temat cen usług fryzjerskich: http://www.fryzjerzy.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz