środa, 18 grudnia 2013

Z ciałem kłopoty - kilka przemyśleń

Skomplikowana operacja nogi to tylko złe wspomnienie. Teraz mijające powoli tygodnie w gipsie. Można powiedzieć najgorsze chwile już za mną, ale czeka mnie kilkutygodniowa rekonwalescencja. Jestem oosobą aktywną i całodobowe wylegiwanie się w łóżku bardzo mnie irytowało. Lekarz jednak nie pozwolił mi używać tej nogi, dlatego pomyślałam, że przydałby mi się wózek inwalidzki. Dowiedziałam się, że na jakiś czas można taki sprzęt wypożyczyć. Nie jest to bardzo kosztowne, a za to niesamowicie pożyteczne! W końcu mało kto potrzebuje takiego wózka na stałe, a jego kupno to bardzo często ogromne pieniądze. Poza tym z wypożyczalni mogą skorzystać inwalidzi, którzy pragną uprawiać sport i wypożyczyć sprzęt, który im w tym pomoże. Jeśli jesteś zainteresowana tym tematem, popatrz tu: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz